Les empreses o persones físiques que hagin rebut una resolució o un requeriment del Servei de Salut per solucionar deficiències sanitàries com a resultat d'una inspecció, poden presentar les seves al·legacions o respostes a través d’aquest tràmit.
Dins el termini establert en el requeriment, cal presentar document acreditant que s’han dut a terme totes les mesures indicades, o bé presentar una planificació amb terminis raonats per a l’execució de totes les actuacions.
A partir de la documentació rebuda el Servei de Salut decidirà si procedeix a fer una nova inspecció de comprovació o si arxiva l'expedient.
Les empreses o persones físiques que hagin rebut una resolució o un requeriment referent a un expedient d'inspecció sanitària o un/a representant degudament autoritzat/da.
Tot l'any
Registre electrònicPresencial
Servei de Salut Pública
1 mes
Recurs de reposició o contenciós administratiu
Llei 18/2009, del 22 d'octubre, de salut públicaReial Decret 191/2011, de 18 de febrer, sobre Registre General Sanitari d'Empreses Alimentàries i aliments
Gestió gratuïta
Més informació a https://salut.vilafranca.cat/