Web Municipal-Seu electrònica
Identifica't

TRÀMITS I GESTIONS

Ajuntament de Vilafranca del Penedès

  • Menu
TRÀMITS I GESTIONS
✕
  • Tramitació
    • Inici
    • Catàleg de tràmits
    • Demanar cita prèvia
    • Factures electròniques
    • Notificacions electròniques
    • Gestió tributària
  • La meva carpeta
    • Que és?
    • Dades personals
    • Dades d'empadronament
    • Els meus expedients
    • Registre d’entrada i sortida
    • Les meves notificacions
    • Portafirmes
    • Bústia de documents
  • Documents
    • Validació de documents

Presentació de mèrits per a procés selectiu

Descripció

Presentació de la documentació acreditativa dels requisits i mèrits d'un procés selectiu que correspon a una plaça de la oferta pública d'ocupació o a un procés selectiu temporal d'un lloc de treball.

Qui ho pot presentar

Qualsevol persona que reuneixi els requisits recollits en les bases de la convocatòria corresponent.
Una persona representant degudament autoritzada

Terminis de presentació

Quedarà establert en les bases del procés selectiu

Presentació

Registre electrònic
Presencial

Òrgan gestor

Servei de Recursos Humans i Organització

Termini de resolució

Quedarà establert en les bases del procés selectiu

Efecte del silenci administratiu
No procedeix
Recursos

Contra els actes que hagi dictat l’alcalde o alcaldessa o òrgan en qui hagi delegat (òrgan competent per aprovar les bases i per nomenar els funcionaris i contractar els laborals), es pot interposar recurs contenciós administratiu, sens perjudici de la interposició prèvia de recurs potestatiu de reposició.
Contra els actes definitius i les resolucions de l’òrgan de selecció i contra els actes de tràmit que decideixin directament o indirectament el fons de l’assumpte, determinin la impossibilitat de continuar en el procés selectiu o produeixin indefensió o perjudici irreparable a drets o interessos legítims (resultat de les proves d’oposició, valoració en la fase de concurs i proposta definitiva d’aspirants aprovats), les persones interessades poden interposar recurs d’alçada.

Normativa bàsica

Bases reguladores del procés selectiu
Decret 214/1990, de 30 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament del personal al servei de les entitats locals
Real Decret 896/1991, de 7 de juny, pel que s'estableixen les regles bàsiques i els programes mínims als que s'han d'ajustar els procediments de selecció dels funcionaris de l'Administració Local
Decret Legislatiu 1/1997, de 31 d'octubre, pel qual s'aprova la refosa en un text únic dels preceptes de determinats textos legals vigents a Catalunya en matèria de funció pública
Real Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel que s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic
Real Decret Legislatiu 2/2015, de 23 d'octubre, pel que s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut dels Treballadors

Pagament de taxes

Ordenança fiscal núm. 8 - Taxa expedició de documents administratius (Epígraf 8. Taxa per drets d’examen)

Les transferències per l'abonament de la taxa per drets d'examen s'hauran de realitzar en el següent compte bancari del Banc Sabadell: ES24 0081 0046 1300 0177 4587

Cal fer-hi constar en el document d'ingrés:

- Número de DNI

- Nom i cognoms

- Grup professional al que fa referència el pagament de la taxa dels drets d'examen

- Nom de la plaça

- Règim: Laboral (L) o funcionari (F)

- Sistema: Concurs (Cnc), Concurs-Oposició (Cnc-O) o Concurs per promoció interna (Cnc-PI)

Exemple: DNI XXXXXXX, Antoni Pérez Pérez, C1, Educador/a Llars d'infants, L, Cnc

Informació addicional

Quan la sol·licitud es faci de manera presencial, els documents acreditatius s'han d'aportar sense enquadernar ni grapar per facilitar-ne l'escaneig.
En qualsevol cas, és convenient presentar la documentació agrupada per blocs temàtics (titulació acadèmica reglada, nòmines, contractes, etc.).

Documentació relacionada
Sol·licitud (tramitació presencial)

Nivell d'identificació del sol·licitant
Substancial:
Amb sistema Vàlid
Documents a presentar
Documentació requerida
Currículum Vitae
Certificat nivell de català, si escau
Certificat nivell de castellà, si escau
Certificats de carnets de conduir, si escau
Justificant de pagament de la taxa de drets d'examen
Carnet col·legial, si escau
Titulació acadèmica requerida a les bases
En cas de no disposar del títol acadèmic requerit:
Justificant de pagament dels drets del títol oficial
Per acreditació de l'experiència professional, cal aportar un dels següents documents:
Certificats de serveis prestats
Certificat de serveis prestats a l'Administració Pública
Contractes laborals
Nòmines
Certificació d'activitats econòmiques, en cas d'autònoms
Per acreditació de l'experiència acadèmica i formativa complementària, si escau:
Títols de Màster, Postgrau o justificant de pagament
Certificats de cursos, seminaris i jornades
Certificació ACTIC
Certificat d'idiomes
Altres documents acreditatius
En cas de llocs de treball que impliquin contacte habitual amb menors:
Certificat de delictes de naturalesa sexual
En cas de places d'agents de policia local:
Certificat d'antecedents penals
Declaració jurada de compromís de portar armes
  • Tramitació Registre electrònic
    Seleccionar tipus d'identificació
    • Accés amb Autofirma
    • Accés mitjançant sistema VÀLid
  • Tramitació presencial
  • Tramitació
    • Inici
    • Catàleg de tràmits
    • Demanar cita prèvia
    • Factures electròniques
    • Notificacions electròniques
    • Gestió tributària
  • La meva carpeta
    • Que és?
    • Dades personals
    • Dades d'empadronament
    • Els meus expedients
    • Registre d’entrada i sortida
    • Les meves notificacions
    • Portafirmes
    • Bústia de documents
  • Documents
    • Validació de documents

TRÀMITS I GESTIONS

© 2020 Ajuntament de Vilafranca del Penedès

Tel 93 892 03 58 - C/ Cort 14 - 08720 Vilafranca del Penedès