Web Municipal-Seu electrònica
Identifica't

TRÀMITS I GESTIONS

Ajuntament de Vilafranca del Penedès

  • Menu
TRÀMITS I GESTIONS
✕
  • Tramitació
    • Inici
    • Catàleg de tràmits
    • Demanar cita prèvia
    • Factures electròniques
    • Notificacions electròniques
    • Gestió tributària
  • La meva carpeta
    • Que és?
    • Dades personals
    • Dades d'empadronament
    • Els meus expedients
    • Registre d’entrada i sortida
    • Les meves notificacions
    • Portafirmes
    • Bústia de documents
  • Documents
    • Validació de documents

Adjudicació d'habitatges de lloguer assequible per gent gran

Descripció

Convocatòria pública per adjudicar 12habitatges de propietat municipal situats al carrer Vidal, 5

Qui ho pot presentar

Persona interessada o afectada pel tràmit, de 65 anys o més, residents a Vilafranca del Penedès
Una persona representant degudament autoritzada

Terminis de presentació
07/01/2025 00:00:00 - 03/02/2025 23:59:00
Presentació

Registre electrònic
Presencialment

Òrgan gestor

Oficina Local d'habitatge

Termini de resolució

Llistat provisional de participants
Llistat definitius de participants

Efecte del silenci administratiu
Desestimatori
Recursos

Recurs de reposició o contenciós administratiu

Normativa bàsica

Decret 336/1998, de 17 d'octubre, pel qual s'aprova el Reglament del patrimoni dels ens locals.
Convocatòria per a l'adjudicació de 12 allotjaments propietat de l'Ajuntament situats al carrer Vidal, 5 destinats per a persones de 65 anys o més

Pagament de taxes

Gestió gratuïta

Informació addicional

L'adjudicació estarà condicionada al compliment dels requisitis especificats en les bases de la convocatòria.

El requisit i conseqüència en cas d’adjudicació respecte a “No ser titular del ple domini o d’un dret real d’ús o gaudi sobre un habitatge subjecte a protecció pública o lliure,...” s’aplicarà a tots els membres de la Unitat de Convivència.

Documentació relacionada
Sol·licitud (per tramitació presencial)

Nivell d'identificació del sol·licitant
Substancial:
Amb sistema Vàlid
Documents a presentar
Documentació requerida:
Certificat de titularitat de béns d'àmbit provincial.
Certificat de titularitat de béns d'àmbit provincial obtingut a l'Organisme de Gestió Tributària
En cas d'oposar-se a la consulta de dades per part de l'administració, cal aportar la següent documentació:
Acreditació discapacitat.
Acreditació del Departament de Drets Socials, en el cas de les persones amb alguna discapacitat.
En cas de no autoritzar la consulta de les dades tributàries, cal aportar un dels següents justificants d'ingressos de la persona sol·licitant i dels membres de la unitat de convivència:
Declaració de la renda IRPF
Declaració de l'impost sobre la renda de les persones físiques corresponent al període impositiu immediatament anterior amb termini de presentació (any 2023), de la persona sol·licitant i dels membres que formen la unitat de convivència.
Certificat d'imputacions
Certificat d'imputacions de l'Agència Estatal de l'Administració Tributària o certificat de les pensions o ajuts exempts de tributació, si hi ha membres de la unitat de convivència que no estan obligats a presentar la declaració de l'IRPF.
Declaració tributària
Si es autònom/a, les dues últimes liquidacions a hisenda.
Sol·licitud fora de termini
  • Tramitació
    • Inici
    • Catàleg de tràmits
    • Demanar cita prèvia
    • Factures electròniques
    • Notificacions electròniques
    • Gestió tributària
  • La meva carpeta
    • Que és?
    • Dades personals
    • Dades d'empadronament
    • Els meus expedients
    • Registre d’entrada i sortida
    • Les meves notificacions
    • Portafirmes
    • Bústia de documents
  • Documents
    • Validació de documents

TRÀMITS I GESTIONS

© 2020 Ajuntament de Vilafranca del Penedès

Tel 93 892 03 58 - C/ Cort 14 - 08720 Vilafranca del Penedès