Comunicació de canvi de titularitat
El nou titular de l'activitat o establiment ha de comunicar a l'administració el canvi de titularitat, i manifestar explicítament que manté els requisits i les condiciones de funcionament corresponents a l'habilitació que té l'activitat i que es subroga en els drets i obligacions administratius que en deriven.
La persona física o jurídica que vol continuar l'exercici de l'activitat en el mateix centre o establiment.
Un/a representant degudament autoritzat/da.
Tot l'any
Registre electrònic
Servei de Governació
No hi ha resolució.Les comunicacions presentades d'acord amb el que estableix la normativa vigent, són eficaces des de la seva entrada a la finestreta única empresarial (a través de l'Ajuntament, l'OGE o el Canal Empresa), moment a partir del qual es port exercir l'activitat comunicada. La presentació de la comunicació faculta l'Administració per verificar la conformitat de les dades que s'hi contenen.
Llei 18/2020, de 28 de desembre, de favilitació de l'activitat econòmica.Llei 20/2009, de 4 de desembre, de prevenció i control ambiental de les activitats.Llei 11/2009, de 6 de juliol, de regulació administrativa dels espectacles públics i les activitats recreatives.Decret 112/2010, de 31 d'agost, Reglament d'espectacles públics i activitats recreatives.Ordenança municipal 06 Reguladora dels establiments de concurrència pública.Ordenança municipal 01 Reguladora dels règims d'intervenció administrativa de les activitats i instal·lacions.
Gestió gratuïta
Les comunicacions de canvi de titularitat són eficaces des de la seva entrada al Registre General de l'Ajuntamen. Una vegada presentada la comunicació de canvi de titularitat d'una activitat a l'Ajuntament, ja es pot exercir la mateixa sota la responsabilitat de les persones titulars i tècniques que hagin emès certificacions, llevat que sigui necessari comptar amb altres autoritzacions, llicències o comprovacions per part d'altres administracions diferents a la municipal. Alhora, l'administració pot dur a terme qualsevol actuació de comprovació.Amb caràcter general, l'administració està facultada per verificar la conformitat de les dades que es contenen en aquest formulari.L'Ajuntament podrà incorporar l'activitat en un pla d'inspecció per a verificar el compliment dels requisits i la normativa sectorial aplicable.La titularitat administrativa de l'activiat no pressuposa cap pronunciament pel que fa a les relacions civils o mercantils entre els particulars o a llurs drets sobre l'establiment on s'exerceix.La comunicació no atorga a la persona o empresa titular de l'activitat, facultats sobre el domini públic, el servei públic o els béns col·lectius, ni dona cobertura a efectes contraris a l'ordenament vigent. Si en la revisió del compliment dels requisits formals i/o materials de la comunicació es detecta una inexactitud, falsedat o omissió de qualsevol dada o manca de documentació necessària per a l'inici de l'activitat, es podrà iniciar un procediment d'esmena.El nou titular ha d'acreditar i disposar en el moment de la inspecció municipal de la documentació tècnica i administrativa necessària conforme compleix amb la normativa.En el cas d’establiments de comerç al detall d’aliments i begudes i provisió de menjars preparats, podeu comprovar els requisits en matèria de salut alimentària en el quadre adjunt i tramitar la Declaració responsable en matèria de salut alimentària,