La queixa formalitzada per escrit permet deixar constància d'uns fets que la persona consumidora desitja que l'Administració conegui i que els faci arribar a l'empresa per tal que pugui millorar la qualitat del servei i/o l'atenció que presta als seus clients. Per exemple: tracte inapropiat, excessiu temps d’espera, cues, etc.
La persona consumidora o usuària i que estigui domiciliada a Vilafranca o hagi adquirit un producte o servei en aquest municipi.Una persona representant degudament autoritzada.
Segons la normativa actual, són consumidores:
- Les persones físiques o jurídiques que actuen en el marc de les relacions de consum, en un àmbit aliè a una activitat empresarial o professional.
- Els socis i les sòcies cooperativistes, en les relacions de consum amb la cooperativa.
- Els treballadors i les treballadores autònoms/-es i les microempreses en les relacions entre els prestadors de serveis bàsics i de serveis de tracte continuat (subministraments o serveis amb pagaments periòdics).
Tot l'any
Registre electrònicPresencial
Servei de Consum
1 mes
Llei 22/2010, del 20 de juliol, del Codi de consum de Catalunya.
Gestió gratuïta
Més informació a https://consum.vilafranca.cat/consumidorses