Mitjançant aquest tràmit, podeu exercir els drets d'accés, rectificació, oposició, portabilitat, supressió i limitació del tractament sobre les bases de dades que contenen dades personals gestionades pels diferents serveis de l'Ajuntament, exclusivament per a l'exercici de les vostres competències.
Dret d'accés:Dret de la persona afectada a obtenir informació sobre si les seves dades de caràcter personal estan essent objecte de tractament, la finalitat de la recollida, l'origen i les possibles cessions que s'hagin realitzat.Es podrà optar pels següents sistemes de consulta del tractament, sempre que sigui materialment possible:
• Visualització en pantalla• Escrit, còpia o fotocòpia enviada per correu• Fax• Correu electrònic o qualsevol altre mitjà electrònic• Qualsevol altre procediment que sigui adequat a la configuració i implantació material dels tractaments, ofert pels responsables delegats del mateixos
Dret de rectificació i supressió:El dret de rectificació és el dret a que es modifiquin les dades que resulten ser inexactes o incomplertes.El dret de supressió (dret a l'oblit) donarà lloc a que es suprimeixin les dades, tenint en compte els supòsit marcats per la legislació vigent.
Dret d’oposició:Dret de la persona afectada a que no es duguin a terme determinats tractaments sobre les seves dades, d'acord amb el previst per la legislació vigent.
Dret de portabilitat de les dades:Dret a rebre les dades personals en un format estructurat, d'ús comú i lectura mecànica, o a fer-la transmetre a un altre responsable del tractament, d'acord ambb el previst per la legislació vigent.
Dret de limitació:Dret al marcatge de les dades de caràcter personal conservades, per tal de limitar el seu tractament en el futur, atenent a allò previst per la legislació vigent.
Aquest dret és personalíssim i ha de ser exercit pel propi interessat o un tercer per representació, davant el responsable del tractament.
Tot l'any
Registre electrònicPresencial (cal demanar cita prèvia a través d'aquest enllaç)
Serveis Jurídics
La petició s'atendrà en el termini màxim d'un mes a comptar des de la recepció de la sol·licitud o des del dia en què, si és el cas, s'hagin esmenat els errors de la sol·licitud. Aquest termini es podrà prorrogar en dos mesos més, tenint en compte la complexitat i el nombre de sol·licituds.
El silenci serà positiu, llevat que una norma amb rang de llei estableixi expressament un efecte desestimatori, total o parcial, amb relació a una determinada informació.
Si no es respon de forma expressa, l'interessat pot interposar reclamació de tutela de drets davant de l'Autoritat Catalana de Protecció de dades.
REGLAMENT (UE) 2016/679 DEL PARLAMENT EUROPEU I DEL CONSELL, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades i pel qual es deroga la Directiva 95/46/CELlei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals.
Gestió gratuïta si les dades existeixen en format electrònic o si són consultades en el lloc on es troben dipositades.L'expedició de còpies i la transposició a formats diferents de l'original estan subjectes a contraposició econòmica, que en cap cas excedirà el cost de l'operació.