Aquest tràmit us permetrà sol·licitar, comunicar o reclamar algun tema, aportar nous documents a un expedient en tràmit, fer arribar un recurs o respondre a un requeriment d'esmena d'un procediment iniciat anteriorment (indicar número d'expedient o referència).
Cal comprovar que la petició no correspon a un tràmit específic del catàleg de tràmits, perquè en aquest cas, podria rebutjar-se d'acord amb l'art. 66.6 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre.
La persona interessada o afectada pel tràmit.Una persona representant degudament autoritzada.
Tot l'any
Registre electrònicPresencial (cal demanar cita prèvia)
Oficina d'Atenció Ciutadana
Si el procediment no ho regula expressament, el termini de resolució s'estableix en 3 mesos i sempre que no es doni cap dels supòsits que poden ocasionar la suspensió o ampliació de l'esmentat termini.
Si la persona no rep resposta per part de l'ens, en el termini establert, la resolució de la sol·licitud s'entendrà estimatòria/desestimatòria en funció del contingut de la petició expressada a la instància.
Recurs de reposició o contenciós administratiu, si escau.
Segons el contingut de la petició expressada a la instància.
Gestió gratuïta a excepció que la sol·licitud impliqui l'aplicació d'una taxa
La instància ha d'estar emplenada i signada correctament. Es pot aportar la documentació que es consideri necessària per donar suport a l'escrit de petició.
La persona interessada té dret a rebre una còpia segellada del document presentat.