Web Municipal-Seu electrònica
Identifica't

TRÀMITS I GESTIONS

Ajuntament de Vilafranca del Penedès

  • Menu
TRÀMITS I GESTIONS
✕
  • Tramitació
    • Inici
    • Catàleg de tràmits
    • Demanar cita prèvia
    • Factures electròniques
    • Notificacions electròniques
    • Gestió tributària
  • La meva carpeta
    • Que és?
    • Dades personals
    • Dades d'empadronament
    • Els meus expedients
    • Registre d’entrada i sortida
    • Les meves notificacions
    • Portafirmes
    • Bústia de documents
  • Documents
    • Validació de documents

Informe d'adequació de l'habitatge per renovar autoritzacions de residència en virtut del reagrupament familiar - INF04

Descripció

Sol·licitar -previ pagament de les taxes pertinents- l’informe d'adequació de l'habitatge per a la renovació de les autoritzacions de residència per reagrupament familiar, en aquells casos en què el reagrupant ha canviat de domicili habitual. 

Qui ho pot presentar

Qualsevol persona estrangera extracomunitària, major d’edat, que disposi d’una autorització de residència renovada i que s’hagi produït un canvi d’habitatge respecte del que va acreditar en el moment del reagrupament.

Terminis de presentació

Tot l'any

Presentació

Registre electrònic
Presencial

Òrgan gestor

Servei d'Urbanisme

Secretaria d’Igualtat, Migracions i Ciutadania del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies 

Termini de resolució

30 dies hàbils des de la data en que la sol·licitud hagi tingut entrada en el registre de la Secretaria d'Igualtat, Migracions i Ciutadania.

Efecte del silenci administratiu
Desestimatori
Recursos

Si l'informe és desfavorable no es pot presentar cap recurs. Tanmateix, es podrà impugnar la resolució administrativa que resolgui l'arrelament social.

Normativa bàsica

Decret 141/2012 pel qual es regulen les condicions mínimes d'habitabilitat dels habitatges i la cèdula d'habitabilitat

Reial decret 557/2011, de 20 d'abril, sobre drets i llibertats dels estrangers a Espanya i la seva integració social

Pagament de taxes

L’establerta en l’Ordenança Fiscal municipal número 8 per expedició de documents administratius, i la vigent per al procediment ORDRE TSF/98/2017, de 24 de maig, per la qual es dona publicitat a la relació de taxes vigents durant l'exercici 2017 que gestionen el Departament de Treball, Afers Socials i Famílies i el Servei Públic d'Ocupació de Catalunya. (DOGC  núm.  7379  publicat el  29/05/2017), establerta pel Departament de Treball, Afers Socials i Famílies 

Informació addicional

Un/a tècnic/a municipal es posarà en contacte amb l'interessat/ada per concertar la visita d'inspecció del seu habitatge.
Posteriorment es redactarà l'informe tècnic i es traslladarà a la Generalitat de Catalunya, que és qui dicta la resolució.
Una vegada feta, la resolució es notificarà a la persona sol·licitant. Si aquesta ha seleccionat la via electrònica com a canal de notificació, l'informe estarà disponible a l'espai Notificacions electròniques de tràmits Gencat durant 10 dies naturals.
Les persones que hagin emplenat el camp de telèfon mòbil, rebran un sms indicant l'Oficina d'Afers Socials o l'Oficina Local d'Habitatge (OLH), on hauran de recollir-lo durant un termini concret.
Les persones que no hagin indicat res el rebran per correu postal.

Més informació a https://treballiaferssocials.gencat.cat/ca/tramits/tramits-temes/Informe-dadequacio-de-lhabitatge-per-a-la-renovacio-de-familiars-reagrupats

Documentació relacionada
Sol·licitud

Nivell d'identificació del sol·licitant
Substancial:
Amb sistema Vàlid
Documents a presentar
Documentació requerida
Sol·licitud
Passaport
Fotocòpia de la pàgina del passaport on aparegui la fotografia del titular, les dades personals i la caducitat del document (o la seva pròrroga)
Contracte de lloguer
Contracte de lloguer, o de l'escriptura de propietat de l'habitatge o títol de tinença de l'habitatge
Rebut
Darrer rebut corresponent a un dels subministraments de l'habitatge (tant en el cas que sigui en propietat com de lloguer).
Rebut de lloguer
Darrer rebut de lloguer o hipoteca
Justificant de pagament
Comprovant del pagament de la taxa per llicències en règim d’autoliquidació.
Justificant de pagament taxa Generalitat
Comprovant del pagament de la taxa del tràmit de la Generalitat
Cèdula d'habitabilitat
  • Tramitació Registre electrònic
    Seleccionar tipus d'identificació
    • Accés amb Autofirma
    • Accés mitjançant sistema VÀLid
  • Tramitació presencial
  • Tramitació
    • Inici
    • Catàleg de tràmits
    • Demanar cita prèvia
    • Factures electròniques
    • Notificacions electròniques
    • Gestió tributària
  • La meva carpeta
    • Que és?
    • Dades personals
    • Dades d'empadronament
    • Els meus expedients
    • Registre d’entrada i sortida
    • Les meves notificacions
    • Portafirmes
    • Bústia de documents
  • Documents
    • Validació de documents

TRÀMITS I GESTIONS

© 2020 Ajuntament de Vilafranca del Penedès

Tel 93 892 03 58 - C/ Cort 14 - 08720 Vilafranca del Penedès