Web Municipal-Seu electrònica
Identifica't

TRÀMITS I GESTIONS

Ajuntament de Vilafranca del Penedès

  • Menu
TRÀMITS I GESTIONS
✕
  • Tramitació
    • Inici
    • Catàleg de tràmits
    • Demanar cita prèvia
    • Factures electròniques
    • Notificacions electròniques
    • Gestió tributària
  • La meva carpeta
    • Que és?
    • Dades personals
    • Dades d'empadronament
    • Els meus expedients
    • Registre d’entrada i sortida
    • Les meves notificacions
    • Portafirmes
    • Bústia de documents
  • Documents
    • Validació de documents

Presentació de documentació per programes ocupacionals

Descripció

Presentació de la documentació per a programes ocupacionals de processos selectius.

Qui ho pot presentar

Persona interessada o afectada pel tràmit
Una persona representant degudament autoritzada

Terminis de presentació
29/12/2023 00:00:00 - 12/01/2024 23:59:00
Presentació

Registre electrònic
Presencial (cal demanar cita prèvia a través d'aquest enllaç)

Òrgan gestor

Servei d'Ocupació

Termini de resolució

Quedarà establert en les bases del procés selectiu

Efecte del silenci administratiu
No procedeix
Recursos

Contra els actes que hagi dictat l’alcalde o alcaldessa o òrgan en qui hagi delegat (òrgan competent per aprovar les bases i per nomenar els funcionaris i contractar els laborals), es pot interposar recurs contenciós administratiu, sens perjudici de la interposició prèvia de recurs potestatiu de reposició.
Contra els actes definitius i les resolucions de l’òrgan de selecció i contra els actes de tràmit que decideixin directament o indirectament el fons de l’assumpte, determinin la impossibilitat de continuar en el procés selectiu o produeixin indefensió o perjudici irreparable a drets o interessos legítims (resultat de les proves d’oposició, valoració en la fase de concurs i proposta definitiva d’aspirants aprovats), les persones interessades poden interposar recurs d’alçada.

Normativa bàsica

Decret 214/1990, de 30 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament del personal al servei de les entitats locals
Real Decret 896/1991, de 7 de juny, pel que s'estableixen les regles bàsiques i els programes mínims als que s'han d'ajustar els procediments de selecció dels funcionaris de l'Administració Local
Decret Legislatiu 1/1997, de 31 d'octubre, pel qual s'aprova la refosa en un text únic dels preceptes de determinats textos legals vigents a Catalunya en matèria de funció pública
Real Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel que s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic
Real Decret Legislatiu 2/2015, de 23 d'octubre, pel que s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut dels Treballadors

Pagament de taxes

Ordenança fiscal núm. 8 - Taxa expedició de documents administratius (Epígraf 8. Taxa per drets d’examen)

Les transferències per l'abonament de la taxa per drets d'examen s'hauran de realitzar en el següent compte bancari del Banc Sabadell: ES24 0081 0046 1300 0177 4587

Cal fer-hi constar en el document d'ingrés:

- Número de DNI

- Nom i cognoms

- Grup professional al que fa referència el pagament de la taxa dels drets d'examen

- Nom de la plaça

Estan exemptes del pagament d’aquesta taxa les persones que es troben en situació d’atur i que no reben la prestació econòmica d’atur o bé només reben algun subsidi per desocupació. L’acreditació d’aquesta circumstància es farà mitjançant document on consti que s’està en atur i certificat del servei d’ocupació competent conforme no es cobra la prestació econòmica d’atur o que s'està percebent algun subsidi per desocupació.

Informació addicional

La presentació de documents acreditatius de mèrits, quan es faci de forma presencial, s'ha de fer mitjançant fotocòpies mida A4 a 1 cara (també del dors dels títols o d'altres documents que hi continguin informació), sense enquadernar ni grapar per facilitar l'escaneig dels documents. 

Documentació relacionada
Sol·licitud

Documents a presentar
Documentació requerida
Sol·licitud.
Currículum Vitae.
Vida laboral.
Titulació acadèmica requerida a les bases.
Certificat nivell de català, si escau.
Certificat del nivell de català de la Secretaria de Política Lingüística o equivalent, si escau.
Certificat nivell de castellà, si escau.
Justificant de pagament de la taxa de drets d'examen o exempció, si escau.
Informe de Risc d'exclusió social, si escau.
Informe de Risc d'exclusió social, si escau.
Per acreditació de l'experiència acadèmica i formativa complementària, si escau:
Títols de Màster, Postgrau.
Certificats de cursos, seminaris i jornades
Certificats d'idiomes
Altres documents acreditatius.
En cas de no disposar del títol acadèmic oficial:
Justificant de pagament dels drets del títol oficial.
Per acreditació de l'experiència professional, cal aportar un dels següents documents:
Contractes laborals.
Nòmines.
Certificat de serveis prestats a l'Administració Pública.
Certificat d'activitats econòmiques, en cas d'autònoms.
En cas de tenir descendents a càrrec, llibre de família o equivalent:
Llibre de família.
En cas d'oposar-se a la consulta de dades per part de l'administració, cal aportar la següent documentació:
Document com a demandant d'ocupació no ocupat (DONO).
Certificació ACTIC
En cas de menors a càrrec amb discapacitat, acreditació del Departament de Drets Socials.
Títol de família monoparental vigent, si escau.
Sol·licitud fora de termini
  • Tramitació
    • Inici
    • Catàleg de tràmits
    • Demanar cita prèvia
    • Factures electròniques
    • Notificacions electròniques
    • Gestió tributària
  • La meva carpeta
    • Que és?
    • Dades personals
    • Dades d'empadronament
    • Els meus expedients
    • Registre d’entrada i sortida
    • Les meves notificacions
    • Portafirmes
    • Bústia de documents
  • Documents
    • Validació de documents

TRÀMITS I GESTIONS

© 2020 Ajuntament de Vilafranca del Penedès

Tel 93 892 03 58 - C/ Cort 14 - 08720 Vilafranca del Penedès