Web Municipal-Seu electrònica
Identifica't

TRÀMITS I GESTIONS

Ajuntament de Vilafranca del Penedès

  • Menu
TRÀMITS I GESTIONS
✕
  • Tramitació
    • Inici
    • Catàleg de tràmits
    • Demanar cita prèvia
    • Factures electròniques
    • Notificacions electròniques
    • Gestió tributària
  • La meva carpeta
    • Que és?
    • Dades personals
    • Dades d'empadronament
    • Els meus expedients
    • Registre d’entrada i sortida
    • Les meves notificacions
    • Portafirmes
    • Bústia de documents
  • Documents
    • Validació de documents

Justificacions de subvencions atorgades de forma directa l'any 2022

Descripció

Presentació de la documentació econòmica que acredita la realització del projecte o activitat i la seva justificació econòmica per a la qual es va concedir la subvenció, previstes nominativament en el pressupostos de la corporació de l'any 2022, així com també el compliment de la seva finalitat, les condicions imposades i els objetius previstos, per tal que l'ajuntament procedeixi al pagament de la subvenció atorgada.

Qui ho pot presentar

La persona interessada o afectada pel tràmit
Una persona representant degudament autoritzada

Terminis de presentació

El termini que marqui la resolució d'atorgament, en el cas que no es prevegui expressament, la seva presentació s'efectuarà com a màxim en el termini de 3 mesos a comptar des de la finalització del termini de realització de l'activitat.

Presentació

Registre electrònic

Òrgan gestor

Servei al qual va dirigida, segons l'àmbit del projecte

Termini de resolució

3 mesos

Efecte del silenci administratiu
No procedeix
Recursos

Recurs de reposició o contenciós administratiu

Normativa bàsica

Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions
Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei general de subvencions
Reial decret 130/2019, de 8 de març, pel qual es regula la Base de Dades Nacional de Subvencions, la publicitat i altres ajuts públlics
Decret 271/2019, de 23 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament del Registre de Subvencions i ajuts de Catalunya
L'Ordenança general de subvencions de l'Ajuntament de Vilafranca del Penedès
Les bases d'execució del pressupost

Pagament de taxes

Gestió gratuïta

Informació addicional

PRESENTACIÓ DE LA RELACIÓ DE DESPESESES A JUSTIFICAR: Les entitats que hagin de justificar amb un volum superior a 15 factures, hauran d’omplir obligatòriament l’excel que s’adjunta en aquest tràmit. La resta d’entitats hauran de fer aquesta justificació emplenant l’apartat “Despeses justificades”  del formulari online.
Les subvencions que es justifiquin mitjançant el "compte justificatiu simplificat (valor inferior a 40.000 €), no han d'aportar, en primera instància, cap factura ni justificant de pagament. L'òrgan gestor seleccionarà una mostra de factures que el beneficiari haurà de presentar, un cop requerides, a través d'aquest enllaç instància genèrica.
S’ha de tenir en compte, que la sessió per tramitar té un límit de temps de 60 minuts.
En cas que amb anterioritat no s'hagi presentat una sol·licitud d'alta de dades bancàries o aquestes s'hagin modificat heu de presentar la mateixa a través d'aquest enllaç d'alta i/o modificacions de dades bancàries 
El tipus de documents justificatius que s'han de presentar, per acreditar que s'ha donat compliment a les obligacions de publicitat que es marquen en els instruments reguladors de la subvenció, poden ser: cartells, díptics, tríptics, fullets, anuncis, falques, banderoles, pancartes, etc.

Documentació relacionada
Autorització consulta de dades

Declaració obligacions transparència

Excel relació de despeses (veure informació addicional)

Documents a presentar
Documentació requerida:
Documents justificatius que acrediten que s'ha donat compliment a les obligacions de publicitat que es marquen en els instruments reguladors de la subvenció
En cas de presentació amb modalitat de compte justificatiu amb aportació de justificants de despesa:
Factures i justificants de pagament
Excel amb relació de despeses (veure informació addcional)
Excel amb relació de despeses (veure informació addicional)
En cas de presentació amb modalitat de compte justificatiu simplificat (subvencions atorgades per valor inferior a 40.000 €):
Excel amb relació de despeses (veure informació addicional)
En cas de presentació amb modalitat d'informe d'auditor:
Informe auditor de comptes
Adjuntar tres pressupostos, per les despeses subvencionables:
3 pressupostos, segons l'article 34.3 de l'ordenança general de subvencions
En cas de despeses de personal:
Nòmines i comprovant de pagament conforme s'ha abonat l'import net de la mateixa
Justificant del model tributari de les retencions de IRPF presentat a Hisenda (així com el seu pagament)
En el cas d’adquisició d’un bé immoble:
Certificat de taxador independent degudament acreditat i inscrit en el corresponent registre oficial
En el cas d’adquisició, construcció, rehabilitació i millora de béns inventariables:
Escriptura de propietat
Escriptura de propietat, el beneficiari té la obligació de fer constar en l’escriptura i en l’esmentat registre públic: a) el període durant el qual el beneficiari haurà de destinar els béns al fi concret pel qual es va concedir; b) l’import de la subvenció.
En cas d'autoritzar la consulta i obtenció de dades tributàries i de la Seguretat Social:
Autorització consulta de dades i obtenció de documents d'altres administracions
En cas de no autoritzar la consulta i obtenció de dades tributàries i de la Seguretat Social:
Certificacions d'estar al corrent de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social, si escau
En cas de ser beneficiària d'una subvenció o ajut públic d'import superior a 10.000 euros:
Declaració obligacions de transparència
  • Tramitació
    • Inici
    • Catàleg de tràmits
    • Demanar cita prèvia
    • Factures electròniques
    • Notificacions electròniques
    • Gestió tributària
  • La meva carpeta
    • Que és?
    • Dades personals
    • Dades d'empadronament
    • Els meus expedients
    • Registre d’entrada i sortida
    • Les meves notificacions
    • Portafirmes
    • Bústia de documents
  • Documents
    • Validació de documents

TRÀMITS I GESTIONS

© 2020 Ajuntament de Vilafranca del Penedès

Tel 93 892 03 58 - C/ Cort 14 - 08720 Vilafranca del Penedès